منتديات ابوحجر الشامله

اهلا ومرحبا بك عزيزي الزائر,,,
التسجيل مجاني,,
او سجل دخوللك ,,
ونتمني لكم قضاء امتع الاوقات....
مع تحيات الاداره,,,

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات ابوحجر الشامله

اهلا ومرحبا بك عزيزي الزائر,,,
التسجيل مجاني,,
او سجل دخوللك ,,
ونتمني لكم قضاء امتع الاوقات....
مع تحيات الاداره,,,

منتديات ابوحجر الشامله

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.



    انا خلاص نويت انتحررررررررر

    احمدابوحجر
    احمدابوحجر
    اداره
    اداره


    ذكر القوس القط عدد الرسائل : 210

    تاريخ الميلاد : 06/12/1987
    العمر : 34
    المكان : مصر/حلوان
    المزاج : عال العال
    تاريخ التسجيل : 30/07/2007

    GMT + 3 Hours انا خلاص نويت انتحررررررررر

    مُساهمة من طرف احمدابوحجر الثلاثاء 03 يونيو 2008, 3:13 pm

    أنا النهارده خلاص مش قادر أكمل ..

    الحياة ملهاش معني ..


    مفيش حاجة تستاهل أفضل عشانها ..

    أنا قررت أنتحر ..

    مفيش حل تاني ..

    أنا خلاص أخدت القرار..
    طلعت فوق سطوح بيتنا ..


    وقفت على سور السطوح ..

    ونطيت ..

    بس عارفين وأنا بقع من فوق شوفت أيه .. ؟









    في الدور السادس .. شوفت الأستاذ عادل و مراته الأستاذه عديله


    اللى دايماً معروفين بأنهم بيحبوا بعض جداً ..

    بيتخانقوا مع بعض









    وفي الدور الخامس .. شوفت الأستاذ عبد الجبار


    المعروف بجباروته وقسوته

    ببساطة .. قاعد بيعيط









    وفي الدور الرابع .. شوفت نانسي ..


    أجمل بنت في شارعنا ..

    بتاخد دوا مضاد الاكتئاب ..









    وفي الثالث .. شوفت سامح ..


    لسه بيدور على شغل في الجرايد ..

    يا حرام مشتغلش بقاله 7 سنين من ساعة ماتخرج








    وفي الثاني .. شوفت الحاج عبد الله

    رجل مسن وحيد .. محدش زاره من ولاده من ساعة ماتجوزوا

    يا عيني .. لسه واقف مستني أي حد منهم يجي









    وفي الأول .. شوفت مدام أنيسه


    جوزها سافر العراق قبل الحرب ولغايه دلوقت محدش يسمع عنه حاجه

    لسه بتبص في صورته










    قبل ما أنط من فوق السطوح كنت مفكر أني أتعس أنسان فى الدنيا












    دلوقتي بس ..عرفت أن كل أنسان ليه مشاكله وهمومه اللى بتشغله




    بعد كل اللي شوفته ده .. عرفت أني حالتي مكنش ميئوس منها للدرجه دي











    دلوقتي كل الناس اللى أنا كنت بتفرج عليهم من شويه .. هما اللى بيتفرجوا عليا










    و دلوقت بعد ما شافوني في المنظر ده .. هيعرفوا أد ايه الحمدلله هما في نعمه




    وعلي رأي المثل :



    اللي يشوف بلاوي الناس تهون عليه بلوته




    تعالوا بفي نشوف ايه اللى ورا قصتنا وايه اللى مقصود منها :

    المقصود أن الحياة غاليه و جميلة يا جماعه .. بس أي طريق في الدنيا فيه مطبات .. ومش عند اول مطب يقابلنا .. نقلب العربيه .. بالعكس نهدي ونفكر وبالراحه كل أزمة بتهون ..


    مش كده و لا ايه ؟



    اللهم لا تجعل الدنيا أكبر همنا

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد 16 يناير 2022, 6:24 pm